jalan-jalan ke mall

July 3, 2005 at 1:40 pm 3 comments


ahh.. akhirnya boleh jalan-2 ama papa… minggu kemaren aku kan sakit.. panas n batuk2… trus mama janji kalo aku sembuh, hari sabtu/minggu kita jalan-jalan… asalllll.. diijinin ama papa… karena papa awalnya nggak mbolehin aku jalan2 sampe umur 6 bulan (terutama sejak ada polio, demam berdarah dst) ….
nah, ini fotoku… 2 hari berturut-2 kita ke plasa senayan….
hari sabtu, aku beli baju anget ama bantal … eh bantalnya masih kegedean.. jadi balik lagi pake bantal peyang.. heheheee….. terus minggunya balik lagi untuk beli baju anget buat mbak Dini…. mbak Dini ituh cucunya temen almarhumah yangti(eyang putri)…

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

umur 100 hari puncak – cipanas

3 Comments Add your own

  • 1. Nasha  |  July 8, 2005 at 7:44 pm

    Hallo dede Naisha..
    Ketemu juga nih blognya, kenalan dulu ah…

    Reply
  • 2. erfi  |  July 9, 2005 at 4:27 pm

    Naisha badannya gede yaaa… Izqa aja beratnya baru 7,3 kg waktu umur 8 bln. Naisha udah bisa ngapain aja nih..? Yok belajar jalan ama Izqa..🙂

    Reply
  • 3. naila  |  July 13, 2005 at 1:48 pm

    halo naisha🙂. main yuuukkk..–>

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Subscribe to the comments via RSS Feed


hello ^_^ thanks for visiting my 'e' - a little place to share with... it aint my first blog.. but i've using it since year 2005 where previously used for 2-years only... guess, renewing things is more common lately *_^ im waiting for ur comments & inputs... if u have questions, just fill-in the email address when u write comment, i might answer here or as an email... (i keep ur email private) .... ^_^ talk to u soon, cheers!
July 2005
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Archives

Blog Stats

  • 33,653 hits

%d bloggers like this: