Immunisasi DPaT

June 11, 2005 at 1:45 am Leave a comment

kemaren jam 7.30 pagi, mama telp untuk daftarin aku ke dr Hegar.. katanya dapet antrian yang jam 1 siang… padahal dokter praktek mulai jam 9 loh…
pas sampe rs, ternyata dokternya lagi visite, aku dapet nomor di G-2, sedangkan antrian baru mau C-1….. wah bisa malem nih….
akhirnya mama ganti dokter…hhhmmm siapa yah? ke dokter Nita deh….
ini dokter anak perempuan yg pertama aku kenal… orangnya ramah, mungkin karena ibu2 yah.. jadi rame…kalo dokter cowok, diem semua sih… nggak ngomong kalo nggak ditanya…..
aku imunisasi DPaT, mama sengaja pilih itu, bukan DPT, biar badanku tidak panas… asyik kan… asyik buat aku, dan asyik buat mama-papa karena nggak perlu cemas….
sekarang umurku 2bln 3minggu, berat 6,5 kg… panjang? meterannya ngak ada lagi..hihihii…
kalo kata buku, seusiaku biasanya beratnya 5,55kg…

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Motorola A1000 georgeous MP3 palyer

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Subscribe to the comments via RSS Feed


hello ^_^ thanks for visiting my 'e' - a little place to share with... it aint my first blog.. but i've using it since year 2005 where previously used for 2-years only... guess, renewing things is more common lately *_^ im waiting for ur comments & inputs... if u have questions, just fill-in the email address when u write comment, i might answer here or as an email... (i keep ur email private) .... ^_^ talk to u soon, cheers!
June 2005
M T W T F S S
« May   Jul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archives

Blog Stats

  • 33,652 hits

%d bloggers like this: