Immunisasi Polio & Hep B (II)

May 31, 2005 at 8:33 pm Leave a comment

hari ini pemerintah mengadakan immunisasi masal polio…
namanya PIN, pekan immunisasi nasional…
PIN ini diadakan karena banyak korban di daerah Sukabumi… kasian deh…
di rumah sih ada selebaran kalo immunisasi masal ada di puskesmas dari jam 7pagi…
mama nggak mau ke puskesmas, krn kerja dan takut kena penyakit flu dll … abis orangnya kan banyak….
jadi malemnya, kita ke dr Dwi Putro lagi untuk immunisasi Polio & Hepatitis B…
waktu aku ditetesin Polio, kok rasanya aneh yah…
eh, belon ilang rasa anehnya, dokter dah keburu nyuntik.. aku kesel deh, nangis.. tapi cuma sebentar… biasa 1 menit… heheheee
oh iya, aku sekarang berumur 2,5 bln dengan berat 6,2kg… panjang 69cm…
kalo kata buku, seusiaku 5,35kg dan panjang 59cm….

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

umur 2 bulan Naisha’s smile

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Subscribe to the comments via RSS Feed


hello ^_^ thanks for visiting my 'e' - a little place to share with... it aint my first blog.. but i've using it since year 2005 where previously used for 2-years only... guess, renewing things is more common lately *_^ im waiting for ur comments & inputs... if u have questions, just fill-in the email address when u write comment, i might answer here or as an email... (i keep ur email private) .... ^_^ talk to u soon, cheers!
May 2005
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Archives

Blog Stats

  • 33,653 hits

%d bloggers like this: